MS Windows
briani 27239
De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhin~
Fra : Quadro

Dato : 21-09-03 22:00

Jeg sidder med en Win98 maskine.

Jeg får denne meddelelse frem når jeg bruger internet explorer og det driver
mig til vanvid.

"De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindre at active-x objekter kan
køres på denne side. Dette kan medføre, at siden ikke vises korrekt."

Jeg har været inde i fanebladet "sikkerhed" og sat den til både lav,
mellemlav osv.

Hvad skal jeg gøre?

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-09-03 22:13

"Quadro" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke vises korrekt."
>
> Jeg har været inde i fanebladet "sikkerhed" og sat den til både

Prøv at vælge "Brugerdefineret niveau" der kan du bestemme hvor sårbar
du vil gøre dit system.
Er det en side du stoler på (netbank eller lign?)

Ovennævntet er måden i IE6.0, ved ikke hvordan det er i din version, som
er?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/