MS Windows
briani 27239
Cleanmgr.exe
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 18:53

Hej til alle godtfolk i gruppen. Håber i kan hjælpe mig...

Min diskoprydning fryser når den går igang med at komprimere filer
på mit c drev..
Har lavet et c drev og et d drev på min disk.
Når jeg kører diskoprydning på partition d er der ingen problemer.
Hvis jeg beder den om at annulere oprydning på c drevet
og kigger i taskmanager, så står den stadig og bruger en masse
cpu kræfter. Hvad kan der være sket. Kan ikke komme
i tanke om nogen hændelse der har fucket med min puter.

Mvh
Jimmy

Fra : Leo.E

Dato : 22-09-03 07:02

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> wrote in message news:<3f6de566$0$97166$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> cpu kræfter. Hvad kan der være sket. Kan ikke komme
> i tanke om nogen hændelse der har fucket med min puter.

Er du sikker på at den fryser? hvis du har f.eks 40.000 filer der
skal komprimeres kan der godt gå et kvarter, hvor der ikke sker noget synligt.
Hvis det er tilfældet, kan du fjerne flueben i-komprimer osv.
Leo

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-03 10:00

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at den fryser?

Næsten da. Harddisken holder op med at arbejde. Giver kun en lille
lys fra sig en gang i minuttet.

hvis du har f.eks 40.000 filer der
> skal komprimeres kan der godt gå et kvarter, hvor der ikke sker noget
synligt.

Det burde jeg ikke have da jeg ofte kører diskoprydning... Men det kan da
godt
være. Har haft den til at stå i op til en time.

> Hvis det er tilfældet, kan du fjerne flueben i-komprimer osv.

Hvor gør jeg det ?

Takker for svar
Jimmy

Fra : Leo.E

Dato : 22-09-03 18:06

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> wrote in message news:<3f6eb9f6$0$97185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> godt
> være. Har haft den til at stå i op til en time.

Når du starter diskoprydning, begynder den at gennemsøge, og derefter kommer der
en boks med muligheder, nede i bunden-komprimer gamle filer.
Hvis det ikke hjælper, så kør en sfc /scannow, med win cd i drevet. det kan
mulugvis være en systemfil det er galt med.
Hilsen: Leo