MS Windows
briani 27239
Nyhedsgrupper?
Fra : Ps

Dato : 21-09-03 17:20

Er Outlook express det eneste program, hvor du samtidig kan køre emails og
nyhedsgrupper? Såvidt jeg kan se, har du IKKE adgang til nyhedsgrupper i
Outlook, og heller ikke i Incremail, som jeg ellers synes godt om..!?
P.sørensen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-09-03 17:24

Ps wrote:
> [...]
> emails og nyhedsgrupper? Såvidt jeg kan se, har du IKKE adgang til
> nyhedsgrupper i Outlook, og heller ikke i Incremail, som jeg ellers

Mener at Eudora kan...

--
Martin K

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-09-03 17:26

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> posting:

>Er Outlook express det eneste program, hvor du samtidig kan køre emails og
>nyhedsgrupper?

Nej.
Der er fx Forte Agent og Opera.
http://www.opera.com/
http://www.forteinc.com/

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Olsen

Dato : 21-09-03 17:32

"> Er Outlook express det eneste program, hvor du samtidig kan køre emails
og
> nyhedsgrupper?

du kan også i Netscape 7.1

Fra : Thomas Blitz

Dato : 21-09-03 19:43

Ps wrote:
> [...]
> nyhedsgrupper? Såvidt jeg kan se, har du IKKE adgang til nyhedsgrupper i
> Outlook, og heller ikke i Incremail, som jeg ellers synes godt om..!?

Mit favorit program som kan hente både mails og nyhedsgrupper er Mozilla
Thunderbird.

I samme serie kan Mozilla Firebird anbefales som browser.

Begge disse programmer er, efter min mening, overlegne i forhold til de
tilsvarende MS produkter.

venligst
Thomas

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-09-03 23:17

Den 21 sep 2003 skrev Ps i dk.edb.system.ms-windows:

> Er Outlook express det eneste program, hvor du samtidig kan køre
> emails og nyhedsgrupper?

Dialog: http://www.40tude.com/dialog/features.htm

Lars Klintholm

Fra : arc@na

Dato : 23-09-03 00:23

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> wrote in

> Er Outlook express det eneste program, hvor du samtidig kan køre
> emails og nyhedsgrupper? Såvidt jeg kan se, har du IKKE adgang til

Den bedste løsning for MAJ (med stort M) er:
http://xnews.newsguy.com/

og MSOE til mine beskedne behov.

arc@na