MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows genstarter hele tiden!!!
Fra : MH

Dato : 21-09-03 11:48

Efter at jeg har flyttet min computer og samlet den igen, er den begyndt at
drille. Hver gang jeg starter windows 2000 op og er klar til at arbejde -
genstarter den at sig selv - og det bliver den ved med. Hvad er der sket.

venligst
Majbritt

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-09-03 12:00

MH wrote:
> [...]
> begyndt at drille. Hver gang jeg starter windows 2000 op og er klar
> til at arbejde - genstarter den at sig selv - og det bliver den ved

Kommer den med en box hvor der står noget med RPC fejlede og den lukker ned
om 60 sek?

--
Martin K

Fra : jens

Dato : 21-09-03 12:54

"MH" <info@mbweb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> genstarter den at sig selv - og det bliver den ved med. Hvad er der sket.

Hklik på denne comoputer - avanceret - 3.indstillinger " systemstart og
fejlfinding".
Fjern "v" i genstart automagisk ved fejl.

Så får du en fejlmeddelelse (hmm) næste gang.

Det er ikke utænkeligt du skal starte i fejlsikret tilstand for at nå den
ændring.

Hvad mener du med "samlet igen" ?

Mvh jens

Fra : BOH

Dato : 21-09-03 13:05

MH wrote:
> [...]
> begyndt at drille. Hver gang jeg starter windows 2000 op og er klar
> til at arbejde - genstarter den at sig selv - og det bliver den ved

1. Den laver STOP 0x000... (bsod) fejl, og er sat til "automatically
restart"
Check at din hardware er samlet korrekt. At PCI-kort og RAM sidder
ordentligt.

2. Det kan være blastervirus... Pil dit netværksstik ud. Hvis den herefter
holder op med at genstarte, er det ret sikkert denne virus.
Læs tidligere indlæg, fjern virus og installer følgende opdateringer fra MS:
MS03-026 og MS03-039

--
Mvh Morten

Fra : 3066@c.dk

Dato : 21-09-03 14:12

Du har fået Blaster ormen,du skal starte op i fjelsikkertilstan med netværk
og så downloade fra win2000 update så er dit problem væk Og husk altid så,
at update dit Virus program!!!.

mvh. u3066