MS Windows
briani 27239
øv grupperne er væk
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 21-09-03 01:05

Hej Gruppe

Er der en der vil lægge linket til hardwaregruppen da man ikke længere kan
finde grupper på serveren. TDC vil vist ikke ha bye brugere i grupperne så
de er der ikke mere. Men kan findes hvis en linker mig derover.

venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-09-03 01:11

Mogens Holm-Andersen skrev:

> Er der en der vil lægge linket til hardwaregruppen da man ikke
> længere kan finde grupper på serveren. TDC vil vist ikke ha bye
> brugere i grupperne så de er der ikke mere.

Og du har prøvet at nulstille gruppelisten? (Højreklik på serveren
og vælg 'Nulstil gruppeliste').

> Men kan findes hvis en linker mig derover.

<news:dk.edb.hardware>, eller?

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 21-09-03 01:57

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og du har prøvet at nulstille gruppelisten? (Højreklik på serveren
> [...]

Mogens svarer:

Sorry Madsen, hvor svært kan det være. Men de er ude med riven efter binair
grupper, så man ved jo aldrig.

MVH

Mogens Holm-Andersen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-09-03 09:35

Mogens Holm-Andersen wrote:
> [...]
> længere kan finde grupper på serveren. TDC vil vist ikke ha bye
> brugere i grupperne så de er der ikke mere. Men kan findes hvis en

Er det news:dk.edb.hardware og alle undergrupperne du mener?

mvh
Hening