MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
lpt1 fra Win XP i netværk
Fra : Leif Bundesen

Dato : 20-09-03 20:51

Hej!

Jeg har brug for at printe over netværk fra et ældre DOS program fra Win XP
klient på NT-domæne

Kommandoen net use lp1 > \\servernavn\printer skulle kunne bruges.
kan den loades i en opstartsfil eller i reg.databasen, således at
DOS-programmet kender lpt porten, når det startes?
Eller andre gode forslag?

Hilsen
Leif

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-09-03 23:04

Leif Bundesen wrote:
> [...]
> kan den loades i en opstartsfil eller i reg.databasen, således at
> DOS-programmet kender lpt porten, når det startes?

Du kan putte kommandoen i en .bat fil og så putte .bat filen i din
startup menu.

/b