MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
media player
Fra : Kim Pedersen

Dato : 20-09-03 20:08

Hej

Jeg har et problem med min windows media player. problemet er at den med
nogle avi filer kun viser første frame, men lyden køre videre....jeg har
prøvet med andre players men med samme resultat.

Jeg har installeret windows media player 9.0 og Windows Media 9 Series
Codecs Installation Package på en win-xp maskine.

Er der nogle der har erfaring med dette, eller har en idé til hvad der kan
være galt...det er kun nogle enkelte avi filer hvor det ikke virker (og ja
har tjekket at det ikke er avi filen det er galt med på en anden maskine)

mvh Kim

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-09-03 01:26

Kim Pedersen skrev:

> Jeg har installeret windows media player 9.0 og Windows Media 9
> Series Codecs Installation Package på en win-xp maskine.

Dine *.avi-filer kan være enkodet (eller hvad det nu hedder) i
DivX og DivX får du mig bekendt ikke installeret med MP9 Codec
Pack.

Prøv at hente AviCodec og åben en af de *.avi-filer som du har
problemer med i AviCodec. Programmet vil fortælle dig om det rette
codec er installeret og hvor du kan hente det hvis det ikke er.
<http://avicodec.duby.info/>.

Madsen.