MS Windows
briani 27239
Intern chat i Windows XP
Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-09-03 19:03

Hejsa i gruppen

Har Windows XP en indbygget chat-funktion så man kan sende beskeder over
netværket?
Jeg har prøvet at lede i den indbyggede hjælpefil og på google, men jeg kan
intet finde omkring det.. Måske er det bare mig der søger helt forkert, så
derfor prøver jeg lige her.. Håber at få lidt hjælp

Mvh

---- Benjamin ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 21-09-03 14:09

On Sat, 20 Sep 2003 20:03:07 +0200, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

> [...]
>intet finde omkring det.. Måske er det bare mig der søger helt forkert, så
>derfor prøver jeg lige her.. Håber at få lidt hjælp

Kommandoen "net send <IP eller computernavn> <besked>" giver en pop-up
besked på modtagerens computer. Det virker på NT-baserede systemer.
Det kan slås fra, men jeg kan ikke lige huske hvordan.

/Jacob Larsen