MS Windows
briani 27239
24 timers ur ?
Fra : Gerner

Dato : 20-09-03 14:34

Jeg har en dansk windows, men uret er et 12 timers. Hvordan får jeg
det til at vise 24 timer. ?

Fra : Gimmer

Dato : 20-09-03 15:59

Hej... Jeg mener du kan klikke på uret og så vælge "timezone/tidszone" så
hvis du vælger københavn, skulle den vist selv ændre til 24 timers ur....

vh Gimmer

Fra : Gimmer

Dato : 20-09-03 16:02

øhh nej... det er under kontrol panel => regional og land (eller noget) så
skal du bare vælge DK alle de mulige steder

så skulle det være klaret.
vh Gimmer (igen)

Fra : Gerner

Dato : 20-09-03 22:40

On Sat, 20 Sep 2003 17:01:47 +0200, "Gimmer" <Gimmer@pc.dk> wrote:

>øhh nej... det er under kontrol panel => regional og land (eller noget) så
>skal du bare vælge DK alle de mulige steder
>
>så skulle det være klaret.

Har gjort, og nej.

Fra : Henning

Dato : 20-09-03 23:25

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en dansk windows, men uret er et 12 timers. Hvordan får jeg
> det til at vise 24 timer. ?

Kontrolpanel - internationale og sproglige indstillinger - tryk på
"tilpas" - faneblad "klokkeslet" -
formatet med klokkeslet skal stå med TT:mm:ss , hvis de 2 TT står med lille
skrift bliver det 12 timer.
tt = 12 timer
TT= 24 timer

Mvh
Henning

Fra : Gerner

Dato : 21-09-03 12:04

On Sun, 21 Sep 2003 00:24:37 +0200, "Henning" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>"tilpas" - faneblad "klokkeslet" -
>formatet med klokkeslet skal stå med TT:mm:ss , hvis de 2 TT står med lille

Det hjalp.