MS Windows
briani 27239
Windowslyde i XP virker ikke
Fra : Hallin

Dato : 20-09-03 12:23

Hej

Lille problem med alle windowslydene, de virker ikke mere. Spil og andre
lyde virker godt nok, det er kun Windows lydene jeg har et problem med
å forhånd tak

Poul

Fra : Leo.E

Dato : 20-09-03 19:15

"Hallin" <poul@post4735.dk> wrote in message news:<3f6c3934$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Lille problem med alle windowslydene, de virker ikke mere. Spil og andre
> lyde virker godt nok, det er kun Windows lydene jeg har et problem med

Læg lydfilerne ind i windows/media
er det alle lydene?
Leo

Fra : Hallin

Dato : 21-09-03 11:17

Ja det er alle lydene, opstartslyd, luk ned lyd, papirkurv, post o.s.v.
Det kan godt være evt. efter jeg installerede MSN Messenger, der virker
diverse lyde heller ikke, men i AOL virker de godt nok.
Jeg har set efter i kontrolpanelet og de er ikke slået fra.

Tak for venlig respons
Poul

Fra : Hallin

Dato : 21-09-03 23:19

Hej
Er der virkelig ikke nogen der har et forslag til afhjælpe problemet?

Mvh. Poul

Fra : Leo.E

Dato : 22-09-03 06:26

"Hallin" <poul@post4735.dk> wrote in message news:<3f6e2400$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hej
> Er der virkelig ikke nogen der har et forslag til afhjælpe problemet?

Et langskud-hvis du har srs i Media player slået til, så slå dem fra!
Leo

Fra : Hallin

Dato : 22-09-03 14:17

Hej Leo

Det var ikke slået til og jeg har ikke fået løst problemet endnu. Det er
meget irriterende.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-03 14:33

> Det var ikke slået til og jeg har ikke fået løst problemet endnu. Det er
> meget irriterende.

Det er måske lidt langt ude, men ULead DVD PictureShow 2.0 kan forårsage
problemet - der findes en patch på ULeads hjemmeside.

Fra : Hallin

Dato : 22-09-03 17:57

BINGO
Det afgjorde sagen, nu funker det igen.

Mange tak Mikael.
Også tak til i andre som kom med forslag til at løse mit problem.
Mvh.
Poul

Fra : Per Olesen

Dato : 22-09-03 18:10

"Hallin" <poul@post4735.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der virkelig ikke nogen der har et forslag til afhjælpe problemet?
>
> Mvh. Poul

Problem?? Jeg slukker for mine højttalere når jeg ikke skal bruge dem til
noget relevant!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-09-03 01:36

Hallin skrev:

> Lille problem med alle windowslydene, de virker ikke mere. Spil og
> andre lyde virker godt nok, det er kun Windows lydene jeg har et
> problem med å forhånd tak

Det første du bør kontrollere er nok om systemlydene er blevet slået
fra. Control Panel > Sounds and Audio Devices > Sounds.

Madsen.