MS Windows
briani 27239
Jeg har fået virus???
Fra : ib

Dato : 20-09-03 09:07

Jeg har fået den nye virus, som ligner noget fra microsoft, ind på min
computer. Hvordan får jeg den slettet igen, da min virusprogram ikke stopper
den. Den kom som en mail fra Microsoft og jeg troede at det var en
opdatering til min sikkerhedsprogram, men nej. Jeg får ca 15 mails i timen
nu med samme indhold. Hvor får jeg hjælp.

Ib

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 20-09-03 09:14

> [...]
>opdatering til min sikkerhedsprogram, men nej. Jeg får ca 15 mails i timen
>nu med samme indhold. Hvor får jeg hjælp.
[...]

Her er en gratis online virusscanner. Prøv at se om den ikke kan fange
den.

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Du kan også evt. prøve www.antivirus.dk ...

Henrik

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-09-03 09:21

"ib" <ibib@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virusprogram ikke stopper den. Den kom som en mail fra Microsoft
> og jeg troede at det var en opdatering til min sikkerhedsprogram,

Husk til næste gang:

Microsoft sender ALDRIG mails ud med vedhæftede filer.

Stol ALDRIG på mails med vedhæftede filer. Hvis du modtager en mail fra
din fætter og han ikke har skrevet noget i mailen som gør dig sikker på
at han selv har lavet mailen (spurgt til din brækkede finger eller
lignende), så slet den.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-03 09:48

ib skrev:
> [...]
> var en opdatering til min sikkerhedsprogram, men nej. Jeg får ca 15
> mails i timen nu med samme indhold. Hvor får jeg hjælp.

Tillykke og hvis du futter over i den rette ng, så
vil du finde ud af at emnet er diskuteret "stolpe
op og stolpe ned".

Fut dk.edb.sikkerhed.virus hvilket vil sige at svar
på dette indlæg vil blive sendt til virus gruppen.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Gerner

Dato : 20-09-03 10:24

On Sat, 20 Sep 2003 10:06:53 +0200, "ib" <ibib@post8.tele.dk> wrote:

>Jeg har fået den nye virus, som ligner noget fra microsoft, ind på min

Dit spørgsmål hører hjemme i virusgruppen. Og havde du læst der i de
sidste 3-4 dage var du blevet advaret mod de mails.

Fra : Dan Molberg

Dato : 20-09-03 10:28

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.gibe@mm.removal.tool.html

--