MS Windows
briani 27239
Efterlysning: Du gav svar på hurtig luk af~
Fra : Kispus

Dato : 19-09-03 21:39

Hej.
For ca. 3-4 mdr. siden var der een der klagede over at
hans XP var længe om at lukke ned.
Eet af svarende var, at gå i kontrolpanel/administration/
tjenester.
Een af disse tjenester, husker ikke hvilken, skulle man ændre.
(Automatisk-manuel-deaktiveret) så det gjorde jeg og XP
lukkede rigtig nok hurtigere ned.
Jeg har et par småfejl i min XP, så måske er denne ændring
årsagen.
Så hvis du kender til ovenstående, så giv et praj !
Mvh. John

Fra : jens

Dato : 19-09-03 23:20

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Så hvis du kender til ovenstående, så giv et praj !

Spørg google.

Hvilken gruppe var det ?
Hvilket navn brugte du selv ?
Hvilken mailadresse brugte du ?
Hvad var emnet ?

Mvh Jens

Fra : jens

Dato : 19-09-03 23:41
Fra : Kispus

Dato : 20-09-03 00:21

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3f3a17fe%240%2421654%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk&rnum=51&prev=/groups%3Fq%3D%2Blangsom%2Bgroup:dk.edb.system.ms-windows%26num%3D20%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_drrb%3Db%26as_mind%3D12%26as_minm%3D2%26as_miny%3D2003%26as_maxd%3D19%26as_maxm%3D9%26as_maxy%3D2003%26start%3D40%26sa%3DN

> Mvh jens

Du er bare en guttermand JENS, det var det første link,
den stod på automatik som ved installeringen, jeg har nu sat den på Manuelt.
Mit "problem" er, at programmet Samurize og højtaleren ikke kommer ved uret,
temperaturmåling (MBM5) og Norton antivirus/firewall vises derimod fint.
Går jeg så i Joblisten og stopper Explorer og derefter i Filer/nyt job (kør)
og skriver Explorer.exe ja så kommer alle ikoner.
Med andre ord, den glemmer 2 ikoner ved opstart og der ER flueben til
højtaler
og Samurize ER i Start som den altid har været, meget mystisk!
Hilsen og tak
John

Fra : jens

Dato : 21-09-03 12:46

> [...]

> højtaler
> og Samurize ER i Start som den altid har været, meget mystisk!

Det må betyde at de som ikke starter er sat på før et par ting som de er
afhængige af.
Se i servicerne hvilke andre ting hver service er afhængig af, og start dem
i den rækkefølge.

Mvh Jens

Fra : Kispus

Dato : 21-09-03 15:01

> [...]
> afhængige af.
> Se i servicerne hvilke andre ting hver service er afhængig af, og start

Den forstod jeg ikke !!
John

Fra : jens

Dato : 21-09-03 15:14

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Den forstod jeg ikke !!

Ok så.
De 2 ting som ikke starter, bliver forsøgt startet, før de ting som de er
afhængige af er startet.

Se i kontrolpanel - administration - tjenester /Hklik på en service og vælge
egenskaber- afhængighedder.
der kan du se hvad der skal være startet før den du kigger på kan starte.

Mvh Jens

Fra : Kispus

Dato : 21-09-03 15:21

> [...]
> egenskaber- afhængighedder.
> der kan du se hvad der skal være startet før den du kigger på kan starte.

Jeg plejer ikke at være så dum, men jeg er "helt ude at svømme "
kan vi tale sammen pr. tlf. ??....gidder du ?
john

Fra : jens

Dato : 21-09-03 15:22

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Jeg plejer ikke at være så dum, men jeg er "helt ude at svømme "
> kan vi tale sammen pr. tlf. ??....gidder du ?

Msn : givskud1@msn.com

Mvh Jens

Fra : jens

Dato : 21-09-03 15:50

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> kan vi tale sammen pr. tlf. ??....gidder du ?

Mail sendt til dig.

Mvh Jens