MS Windows
briani 27239
et spørgsmål om @.
Fra : michael bennati scho~

Dato : 19-09-03 20:56

Jeg har installeret Mcafee virus scanner og skal for at holde den opdateret
være registreret, dvs jeg skal skrive navn og email osv og registreres hos
Mcafee.
Problemet er at jeg ikke kan skrive min email-adresse fordi @ ikke fungerer
i de felter jeg skal udfylde. Altså ctrl+alt+2 giver ikke @ men ingenting.
heller ikke altgr+ctrl+2 giver resultat..
nogen der ved hvordan man så kan skrive @ tegnet?? Jeg synes jeg har prøvet
alle kombinationer nu.. og det haster med at få opdateret
virusdefinitionerne!!

mvh Michael

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-09-03 21:01

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3f6b5f55$0$13219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
prøvet
> alle kombinationer nu.. og det haster med at få opdateret

Øh.. Nu har du jo lissom lavet det @ flere gange i denne tråd.. Keder du dig
meget her i weekenderne?

Mvh
Benjamin

Fra : Andreas

Dato : 19-09-03 21:02

Øhh....har du prøvet AltGr+2???

Mvh. Andreas

Fra : michael bennati scho~

Dato : 19-09-03 21:09

"Andreas" skrev i en meddelelse
> Øhh....har du prøvet AltGr+2???
>
> Mvh. Andreas

Ja og det virker heller ikke. Problemet er jo at det er i Mcafee's
registreingsformular at @ kommandoen ctrl+alt+2 eller altgr+2 ikke virker.
Jeg kan naturligvis godt skrive @ her.

Fra : Per Olesen

Dato : 19-09-03 21:13

Du kan skrive @ i et hvilket som helst program og markere det og taste
ctrl+c - placere markøren i skrivefeltet og taste ctrl+v. Ja, du kan endda
snuppe en kopi i den her tråd!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-09-03 21:10

michael bennati schou wrote:

> Problemet er at jeg ikke kan skrive min email-adresse fordi @ ikke fungerer
> i de felter jeg skal udfylde. Altså ctrl+alt+2 giver ikke @ men ingenting.
> heller ikke altgr+ctrl+2 giver resultat.

Prøv at skrive @ i en tekstbehandler, for eksempel Notesblokken. Kopier
tegnet, og indsæt det i det pågældende felt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : michael bennati scho~

Dato : 19-09-03 21:20

"Kim Ludvigsen" skrev i en meddelelse
> Prøv at skrive @ i en tekstbehandler, for eksempel Notesblokken. Kopier
> tegnet, og indsæt det i det pågældende felt.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Den vil ikke sætte det ind i formularen. Sæt Ind er grå, når jeg
højreklikker i feltet.
Men skidt med det... jeg fandt lige løsningen: holde alt knappen nede, taste
64 og slippe altknappen igen og vupti: @ !!!
Hvorfor man skal denne omvej fatter jeg ikke, men det har vel nok en højere
mening hos de kloge Mcafee folk, eller er det bare amerikanerne der skriver
@ på den måde...

mvh Michael

Fra : IzNoGoUd

Dato : 20-09-03 11:33

On Fri, 19 Sep 2003 22:20:12 +0200, "michael bennati schou"
<michaelschou@oncable.dkNOSPAM> wrote:

> [...]
>mening hos de kloge Mcafee folk, eller er det bare amerikanerne der skriver
ASCII metoden virker næsten altid fx. som du skrev "alt+64" husk også
at den gemmer andre gode tegn fx. ¿ ® ¼ ¾ ° ³ ² ±

Måske har du skiftet til et andet tastatur layout og så sidder @ måske
ikke på 2 tallet. Kontroller lige
Start > indstillinger > Internationale og sproglige indstillinger >
sprog > detaljer...
Der fjerner du alt andet en dansk, medmindre du har brug for andre
landes tastatur

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*