MS Windows
briani 27239
hvad er det og kan det slås væk
Fra : Kim S.

Dato : 19-09-03 17:52

Hej jeg har et MEGET stort problem jeg får en bug
http://www.wtf.1go.dk/Bug.JPG <-- som denne være gang jeg er på nette. Men
når jeg ikke er på nette kommer den ikke, kan det slås fra eller skal jeg
geninstaller windows xp pro igen...???

Fra : Stig Sørensen

Dato : 19-09-03 18:08

"Kim S." <Zero-Cool@adslNOSPAMhome.dk> wrote in message
> [...]
> når jeg ikke er på nette kommer den ikke, kan det slås fra eller skal jeg

Det er MSBlaster virusen.

Aktivere WinXP firewallen.
Gå ind på Windows Update http://windowsupdate.microsoft.com/ Der står midt
på siden hvilken opdatering til WinXP du skal installere for at lukke for
hulet.

Når det er gjort skal du fjerne virussen.

Det går under disse navne:

msblast
teekids
lovesan
billy

Brug søg funktionen i windows.

Selve virus filen skal slettes plus en fil i mappen prefetch.
Deaktivere firewall igen.

God fornøjelse.

mvh
Stig Sørensen
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-09-03 18:08

Kim S. mumbled his insignificant opinion in:

> Hej jeg har et MEGET stort problem jeg får en bug
Nej du har en virus..
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.html
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

> http://www.wtf.1go.dk/Bug.JPG <-- som denne være gang jeg er på
> nette. Men når jeg ikke er på nette kommer den ikke, kan det slås fra
> eller skal jeg geninstaller windows xp pro igen...???

Start med at slette alt det ulovlige software du henter.

Fra : Per

Dato : 19-09-03 18:23

Tralala.. ohh... de ting jeg henter har jeg godt nok men jeg henter
altid backup.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-09-03 18:43

Per mumbled his insignificant opinion in:

> Tralala.. ohh... de ting jeg henter har jeg godt nok men jeg henter
> altid backup.

Tandfeen?