MS Windows
briani 27239
Blæser og sort tape
Fra : Stone

Dato : 19-09-03 14:52

Hvad gør jeg nu har lige netop lige modtaget min pentium 4 processor og
den blæser der var med var der noget med det sorte tape og ja prøve lidt
forskelligt med det resutat at jeg til sidst
ja rev det af og da jeg satte blæsere på kunne jeg mærke den ikke var helt
nede ved processor
Og så er det spørger er der noget andet der køler lige så godt som det der
var på som jeg kan ligge i mellem for nu tør jeg ikke starte op før der
kommer noget imellem
Hjæp!!! Så weekenden er reddet Mvh Stone

Fra : Devast8or, work

Dato : 19-09-03 14:59

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer noget imellem
> Hjæp!!! Så weekenden er reddet Mvh Stone

dk.edb.hardware.* hierakiet ville være det rigtige sted at spørge ;)

Men til spørgsmålet:

Det sorte tape du snakker om - sad det på køleprofilet? Sådan så det kommer
til at sidde imellem selve CPUen og køleren når du monterer det? Det er
termisk tape, og efter sigende ikke særlig godt. De fleste fjerner der og
bruger noget rigtigt kølepasta istedet.

Jeg vil helt klart ikke anbefale dig at starte maskinen op hvis det ikke er
noget som helst imellem CPU og køler. Køb dig noget kølepasta og smør en
lille smulle på CPUens kerne - det skal være så lidt at du kan se igennem
det. Eller risikerer du at få den modsatte effekt.

Devast8or

Fra : Stone

Dato : 19-09-03 15:24

Først tak for hurtige svar men når der ikke må komme ret meget på så kan det
jo held ikke fylde det ud imellem pro og kølerblok

Fra : Devast8or, work

Dato : 24-09-03 08:52

> Først tak for hurtige svar men når der ikke må komme ret meget på så kan
det
> jo held ikke fylde det ud imellem pro og kølerblok

Jo da. Du skal jo smøre pastaen ud så den dækker kernen. Når så køleren
bliver sat på vil pastaen blive presset ud i de små huller og revner der
måtte være i køleprofilen og i CPUens kerne.

Devast8or

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-09-03 15:07

On Fri, 19 Sep 2003 15:51:34 +0200, Stone wrote:

> [...]
> kommer noget imellem
> Hjæp!!! Så weekenden er reddet Mvh Stone

Du skal ikke spørge her. Dit problem (?) har ikke noget at gøre med
Windows. Du skal have fat i dk.edb.hardware.* (som du jo allerede har
spurgt i)

--
Lars

Fra : Stone

Dato : 19-09-03 15:13

Ok men kom til at post det her der sidder snart så mange her inde der bare
skal fortælle der når det noget der ikke er på plas her og der og når det
først er sendt er det svær at trække til bage

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-09-03 16:32

> [...]
> inde der bare skal fortælle der når det noget der ikke er på plas
> her og der og når det først er sendt er det svær at trække til

Marker din meddelelse - Meddelelsse - Slet meddelelse
virker i OE, som du bruger. Det er dog lidt forskelligt hvor hurtigt
meddelelsen bliver slettet, og er den hentet af en bruger er der ikke
noget at gøre.

Yderligere info om OE kan fåes i d.e.i.s.m.outlook-express

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/