MS Windows
briani 27239
downgrade logitech musedriver.
Fra : sah

Dato : 19-09-03 08:14

nogen der ved hvordan ? jeg har inst. driver version 9.76 men vil gerne have
9.28 , men når
jeg vil installere den - får jeg besked på at den driver jeg har er nyere og
bedre.
- jo den er nyere men ikke bedre for mig.

HJÆLP!

Fra : Janner

Dato : 19-09-03 09:10

"sah" <sa@lsdhksh.dk> wrote in message
> [...]
og
> bedre.
> - jo den er nyere men ikke bedre for mig.

Øhhhhh det er da bare at afinstallere den gamle driver ??

/Jan

Fra : sah

Dato : 19-09-03 09:38

"Janner" <ask@me.just> wrote in message

> "sah" <sa@lsdhksh.dk> wrote in message
> have
> og

> Øhhhhh det er da bare at afinstallere den gamle driver ??
>
> /Jan

ehh ... nå ja ok hallo grrrr.... det skulle jeg jeg også have skrevet.
men det er netop det der er problemet , nå man afinstallere skulle man tror
den fjerner det hele og lader XP´s standard driver tage over - men nej ! den
gemmer åbenbart et eller andet , for jeg kan ikke installere den nye.

Fra : Ole C

Dato : 19-09-03 14:51

sah skrev blandt andet:

> [...]
> 9.28 , men når
> jeg vil installere den - får jeg besked på at den driver jeg har er nyere

Det skal du ikke lade dig kyse af!

> ...nå man afinstallere skulle man tror
> den fjerner det hele og lader XP´s standard driver tage over - men nej !
den
> gemmer åbenbart et eller andet , for jeg kan ikke installere den nye.

Mærkeligt - for det har jeg gjort mange gange. Det er ikke altid nyt er
bedre.
Er du sikker på at du ikke bare skal se bort fra ovennævnte advarsler og
fortsætte med installationen?

--
vh
Ole C