MS Windows
briani 27239
Backup i XP
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 18-09-03 11:27

Hej i gruppen!

Jeg har lige fået ny pc, denne gang med Win XP.

Jeg har lavet backup af den gamle, i det backupprogram, der er en del af Win
98.

Findes der ikke en tilsvarende funktion i Win Xp?

Hilsen
Kurt Kristiansen

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-09-03 11:46

On Thu, 18 Sep 2003 12:27:09 +0200, "Kurt Kristiansen"
<kurt.kristiansen@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har lige fået ny pc, denne gang med Win XP.

Tillykke. Den bliver du glad for.

>Jeg har lavet backup af den gamle, i det backupprogram, der er en del af Win
>98.

>Findes der ikke en tilsvarende funktion i Win Xp?

Ja. Men den tilbydes ikke windows, komponenter, den ligger separat på
cd'en. Men så vidt jeg husker, kan den desværre ikke læse filerne fra
udgaven i win 98, så du må nok pakke dem i i en 98'er.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 18-09-03 19:22

Takker for det hurtige svar.
Jeg må i gang med kabler mm.