MS Windows
briani 27239
kan filerne i disse mapper slettes?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-09-03 16:48

C:\Documents and Settings\Administrator\.jpi_cache\file\1.0

C:\Documents and Settings\Administrator\.jpi_cache\jar\1.0

jeg har win xp pro

jeg har kørt Symantec's online virus test og fået at vide der er en trojan i
den første af dem - det ligner en masse internet filer - de filer der i den
anden mappe er osse noget med internet for der ligger der bla. noget fra min
pcbank etc. - men kan jeg slette indholdet og kommer de filer der skal være
der igen?... lidt som Temp internet files?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-09-03 17:19

sniper_Nolight mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> der bla. noget fra min pcbank etc. - men kan jeg slette indholdet og
> kommer de filer der skal være der igen?... lidt som Temp internet

Det er faktisk helt ligesom midlertidige internetfiler, blot til java
applets. Der sker ikke noget ved at slette dem, den henter blot de applets
igen næste gang du skal bruge dem.

Slet du bare

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-09-03 18:12

> Det er faktisk helt ligesom midlertidige internetfiler, blot til java
> applets. Der sker ikke noget ved at slette dem, den henter blot de applets
> igen næste gang du skal bruge dem.
>
> Slet du bare

Gr8!
hvad kan det skyldes at symantec tror det er en trojan?
er det indholdet i begge mapper der kan slettes?
Tusind tak

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-09-03 19:13

> Gr8!
> hvad kan det skyldes at symantec tror det er en trojan?
Der er jo naturligvis den mulighed at der ret faktisk er en virus/trojan :)

Det er set før at "bloodhounds" har fundet kode i applets for mistænkeligt,
om det er tilfældet der ved jeg ikke. NAV må vel have nogle flere detaljer
om hvilken trojan der er tale om ?

> er det indholdet i begge mapper der kan slettes?
Ja

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-09-03 21:22

> Der er jo naturligvis den mulighed at der ret faktisk er en virus/trojan
:)

> Det er set før at "bloodhounds" har fundet kode i applets for
mistænkeligt,
> om det er tilfældet der ved jeg ikke. NAV må vel have nogle flere detaljer
> om hvilken trojan der er tale om ?

tja nu er indholdet slettet så jeg går ud fra den er i vinkel nu - Tak for
hjælpen !