MS Windows
briani 27239
"Linux'ificering" af vinduer under WinXP p~
Fra : John

Dato : 17-09-03 15:34

Jeg er fornylig blevet tvunget tilat arbejde på en maskine med winXP
pro.

Kan jeg få vinduerne til at reagere som under eksempelvis linux ved
dobbeltklik i titellinien.

Under WinXP pro maksimeres/gendannes vinduerne ved dobbeltklik i
titellinien, men under Linux ruller vinduet op, og titelinien ligger
der stadig (og vinduet ruller selvfølgelig ned igen ved næste
dobbeltklik).

Håber I kan forstå hvad jeg mener, og kan afhjælpe mit problem.

John H.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-09-03 16:40

Brug minimerings knappen i stedet. Så har du titellinjen i
statusbar'en i stedet.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-03 17:03

In dk.edb.system.ms-windows, Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org>
says...
> Brug minimerings knappen i stedet. Så har du titellinjen i
> statusbar'en i stedet.

Det er jo noget bræk når man roder med mange vinduer.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : John

Dato : 19-09-03 17:13

On Fri, 19 Sep 2003 18:02:37 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>In dk.edb.system.ms-windows, Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org>
>says...
>
>Det er jo noget bræk når man roder med mange vinduer.

Jeg syntes det er svært at vænne sig af med at dobbeltklikke på
titellinien.

Desværre har det jo ikke den ønskede effekt i Windows.

Jeg syntes heller ikke, som foreslået, at jeg kan vænne mig til at
bruge en knap i stedet.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-09-03 20:28

John wrote:

> [...]
> titellinien, men under Linux ruller vinduet op, og titelinien ligger
> der stadig (og vinduet ruller selvfølgelig ned igen ved næste

Hvis det er i orden med en knap i stedet for dobbeltklik, kan du tage
et kig på http://www.actualtools.com/titlebuttons/lite/
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/