Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedpakke
Fra : Finn Jørgensen

Dato : 10-04-01 09:36

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave en billedpakke,med flere
forskellige billeder på et stykke papir.

P.S Har Adobe Photoshop 5,5 DK & PhotoDraw

MVH finn.tj@get2net.dk

Fra : claus persson

Dato : 10-04-01 09:43

mener du et kontakt ark?
mvh Claus Persson
newszA6.110$X22.1277@news.get2net.dk...

Fra : Pigefotografen på In~

Dato : 10-04-01 13:02

Photoshop 5,5:

Arkiv, automatiser og vælg så billedepakke, så får du et godt udvalg i
billedepakker

CLaus

Fra : claus persson

Dato : 16-04-01 15:21

ok, jeg har aldrig arbejdet med en dansk version af photoshop, så det har
jeg vist til gode :)

"Pigefotografen på Internettet" <pigefotografen@pigefotografen.dkx> wrote in
message news:lzCA6.2223$mj.145561@news101.telia.com...