MS Windows
briani 27239
ny kode nr. i xp
Fra : A. K.

Dato : 15-09-03 16:53

Hvor og hvordan indtaster man en ny produkt nøgle i win XP home

Fra : Søren Blom

Dato : 15-09-03 18:06

"A. K." <abk@esenet.dk> skrev
> Hvor og hvordan indtaster man en ny produkt nøgle i win XP home

Den skal man kun indtaste når man installere Windows.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Neo

Dato : 15-09-03 18:27

<snip>

> Den skal man kun indtaste når man installere Windows.

<snip>

.... og det er så ikke helt korrekt !

prøv lige den her først http://www.webtree.ca/windowsxp/ViewKeyXP.exe

ellers søg på google efter "xp keyfinder" ... så finder du garanteret hvad
du skal bruge !

Hvis du (mod forventning) ikke finder det så råb lige højt så skal jeg sende
dig et lille program som med garanti kan skifte koden for dig (et andet prg.
end ovenstående link)

Neo

Fra : Jens Petersen

Dato : 15-09-03 20:06

On Mon, 15 Sep 2003 17:52:47 +0200, "A. K." <abk@esenet.dk> wrote:

>Hvor og hvordan indtaster man en ny produkt nøgle i win XP home

Jeg gjorde det ved at køre en opgradering.

--
Jens

Got a seatbelt on my computer chair... no more ROTFL!!