MS Windows
briani 27239
xp lukker ned
Fra : keldorff

Dato : 15-09-03 14:26

hej med jer

Min kollega har et xp-problem som jeg ikke kan løse alene. Når han starter
internet explorer op og går online via sit 56k modem, får han lov til at
være online i præcis 5 min. så lukker hele systemet ned. Hvad sker der? Hvor
slår man denne "auto-luk-ned" fra?

René

Fra : Thomas Madsen

Dato : 15-09-03 14:38

keldorff skrev:

> Hvor slår man denne "auto-luk-ned" fra?

Control Panel > System > Advanced > Settings i afsnittet 'Startup and
Recovery' og fjern så fluebenet ved 'Automatically restart' i afsnittet
'System failure'.

Madsen.

Fra : Leo.E

Dato : 15-09-03 20:26

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message news:<3f65be02$0$13245$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> være online i præcis 5 min. så lukker hele systemet ned. Hvad sker der? Hvor

Får han ingen meddelelser når det sker?
Leo

Fra : Jane

Dato : 15-09-03 22:56

keldorff skrev i <news:3f65be02$0$13245$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> lov til at være online i præcis 5 min. så lukker hele systemet ned.

Er du sikker på han ikke har Blaster?

Jane

Fra : Michael Frandsen

Dato : 16-09-03 11:50