MS Windows
briani 27239
Geninstallering af win XP går ned
Fra : Henrik Jepsen

Dato : 14-09-03 19:42

Er der nogen der kan hjælpe med en XP der under geninstallering går ned på
26%? Mit bud er, at XP efterlader fragmenter der, selvom drevet bliver
formateret kan huske den forrige installation. Jeg har prøvet desuden prøvet
en anden Win XP - den går ned på 9% installeret. Og ligeledes med win 2000.
Hvad er der galt???

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. Henrik

Fra : BTH [2600]

Dato : 14-09-03 20:20

Henrik Jepsen wrote:
> [...]
> prøvet desuden prøvet en anden Win XP - den går ned på 9%
> installeret. Og ligeledes med win 2000. Hvad er der galt???

Kan skyldes fejl på harddisken, har du prøvet at køre en scandisk ?

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 15-09-03 16:18

Nej, jeg kan godt installere windows ME

Hilsen Henrik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-09-03 12:53

"Henrik Jepsen" <hjepsen@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en anden Win XP - den går ned på 9% installeret. Og ligeledes med win 2000.

Prøv at sætte din bios tilbage til standard settings. De hedder noget med
standard, failsafe, eller factory settings.

Claus