MS Windows
briani 27239
ciedaemon.exe
Fra : Jens Jensen

Dato : 14-09-03 17:13

Hej NG
Ind imellem sker det at dette program -
ciedaemon.exe - går fuldstændig bananas og tager al energi ud af min pc'er.
Somme tider kommer der en meddelse om at der ikke er mere virtuel
hukommelse. Det er ret træls. Kan jeg gøre noget for at afhjælpe problemet?

JJ

Fra : Jakob M

Dato : 14-09-03 21:03

Jens Jensen wrote:
> [...]
> pc'er. Somme tider kommer der en meddelse om at der ikke er mere
> virtuel hukommelse. Det er ret træls. Kan jeg gøre noget for at

Først bliver du nødt til at finde ud af hvilket program det er. Er du sikker
på at den hedder ciedaemon.exe ?. Google finder nemlig ikke noget .

Mvh
Jakob

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-09-03 21:51

Se dette link:
http://www.infosquare.com/Support/openshare-/Knowledge-/Accessing-/Article-ID100.doc_cvt.htm

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-09-03 20:45

> Se dette link:

http://www.infosquare.com/Support/openshare-/Knowledge-/Accessing-/Article-ID100.doc_cvt.htm

Jamen hallo - så fandt jeg ud af at programmet styrer en
indekseringstjeneste. Og hvordan slår jeg så lige den tjeneste fra - hvis
den altså kan slås fra uden alvorlige konsekvenser?

JJ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-09-03 04:21

I listen over tjenester.
Kontrol Panel | Administrative værktøjer | Tjenester.

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-09-03 07:32

> I listen over tjenester.
> Kontrol Panel | Administrative værktøjer | Tjenester.

Tak for hjælpen.

JJ