MS Windows
briani 27239
Windows 2003 - drop WHQL!
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-09-03 13:56

Hejsa,

Har det problem, at den W2K3 der var med Alt om Data for et par uger siden,
ikke vil acceptere min 45.23-Detonator som værende DX-kompatibel. har inst.
DX9b på min W2K3 - men lige lidt hjalp det.

" Display Tab 1: The file nv4_disp.dll is not digitally signed, which
means that it has not been tested by Microsoft's Windows Hardware Quality
Labs (WHQL). You may be able to get a WHQL logo'd driver from the hardware
manufacturer. Direct3D functionality not available. You should verify that
the driver is a final version from the hardware manufacturer."

Hva kan jeg gøre? Ovenst. tekst taget fra dxdiag.

// Troels

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-09-03 15:27

On Sun, 14 Sep 2003 14:55:42 +0200, "Troels [around 9000]"
<troelsFJERN@DETTEputtitat.dk> wrote:

> [...]
>ikke vil acceptere min 45.23-Detonator som værende DX-kompatibel. har inst.
>DX9b på min W2K3 - men lige lidt hjalp det.

Installer en driver der er certificeret af microsoft. Man hvad vil du
med Direct3D på en server?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-09-03 19:21

> Installer en driver der er certificeret af microsoft. Man hvad vil du
> med Direct3D på en server?

Den ER WHQL-certificeret, driveren.

Direct3D på en server? Well, den skal ikke 100% agere server - men både min
hverdagscomputer, og en server til at "lege" med i hjemmet. Er på udd. som
datafagtekniker - og så er det vel en god idé at have en smule erfaring med
server-OS?

// Troels

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-09-03 15:58

Gør som den siger. Hent den WHQL certificerede driver.
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-09-03 19:19

> Gør som den siger. Hent den WHQL certificerede driver.
> http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23

Hvor kikser det når du læser "min 45.23-Detonator"?

Den _er_ WHQL-certificeret

// Troels

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-09-03 21:45

Som den skriver er den ikke.
Enten har du fået din version fra et ikke autoriseret sted, eller også
er noget gået galt under installationen så den ikke har fået udskiftet
den pågældende fil.

On Sun, 14 Sep 2003 20:19:00 +0200, "Troels [around 9000]"

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 15-09-03 18:15

> Som den skriver er den ikke.
> Enten har du fået din version fra et ikke autoriseret sted, eller også
> er noget gået galt under installationen så den ikke har fået udskiftet
> den pågældende fil.

Skriver jo jeg fandt løsningen.

Filversionen står jo også iflg. dxdiag til 4.5.2.3, så der er ingen
problemer der.

Den er fra nVidia.com.

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-09-03 19:22

"Troels [around 9000]" <troelsFJERN@DETTEputtitat.dk> wrote in message

Det gik Havde glemt at slå hardwareacc. over på fuld, i Avancerede
indstillinger for display

// Troels