MS Windows
briani 27239
Mangler et par ikoner ved uret !
Fra : Kispus

Dato : 13-09-03 22:58

Hej
Kører XP
Ved 8 ud af 10 opstarter mangler der et par ikoner ved uret,
men forleden da jeg lagde et Gif billed på skrivebordet
kom de alle hver gang, nu har jeg så fjernet Gif billedet,
og nu er det kun engang imellem at alle ikonerne er der.
Nogen der har en forklaring ?
Mvh. John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-09-03 04:01

Har du prøvet at klikke på den lille pil dernede?

Fra : Kispus

Dato : 14-09-03 06:50

"Jens Peter Karlsen" <> Har du prøvet at klikke på den lille pil dernede?

Jeg har ikke sat den til, så der er nogen pil.
John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-09-03 15:47

Det er der automatisk, så det er ikke noget du behøver sætte til.

Fra : Kispus

Dato : 15-09-03 22:05

> Det er der automatisk, så det er ikke noget du behøver sætte til.

Der er en ramme hvor uret er, der er så også ikoner,
og i den ramme er der da ingen pil !!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-09-03 00:12

Kispus skrev:

> Der er en ramme hvor uret er, der er så også ikoner,
> og i den ramme er der da ingen pil !!

Der er så vidt jeg ved kun en pil hvis 'Skjul inaktive ikoner' er slået
til. Altså hvis du højreklikker på proceslinien og vælger Egenskaber.

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-09-03 04:18

Ja, hvis man har fjernet krydset ved 'Skjul inaktive ikoner' så
forsvinder pilen.
Men så burde han også kunne se alle ikoner hvis ikke systray eller
explorer har chrashet.

Fra : Kispus

Dato : 16-09-03 05:09

> Ja, hvis man har fjernet krydset ved 'Skjul inaktive ikoner' så
> forsvinder pilen.
> Men så burde han også kunne se alle ikoner hvis ikke systray eller
> explorer har chrashet.

Sætter jeg kryds kommer der ingen pil, og absolut ingen forskel om der
er kryds eller ej, heller ikke ved genstart hver gang.
Så Madsens svar om samme emne senere i denne gr. kikker nærmere
når jeg kommer hjem fra arbejde.
John