MS Windows
briani 27239
Ingen adgang til bibliotek - hvordan får j~
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 13-09-03 11:37

Sagen er den, at en kammerats computer er gået helt i baglås. Windows XP
Prof vil ikke starte op - uanset, hvad jeg gør. Jeg har derfor forsøgt
at køre en repair" på versionen. Denne fejler desværre (bl.a fordi
computernavnet indeholder den ulovlige karakter "ø"). Dette betyder, at
hver gang computeren startes op, så forsøger den at genstarte
installationen, og sådan fortsætter det.

Jeg har derfor set mig nødsaget til at installere endnu en XP (på samme
partition - disken var ikke delt op). Jeg har ikke overskrevet gammelt
data, hvorfor jeg havde håbet på at kunne rede dokumenter o.lign.
Desværre kan jeg ikke få adgang til kammeratens private folder i
"Dokumenter". Får at vide, at adgangen er nægtet. Hvordan omgåes jeg
dette?

Mvh
Mandal

Fra : Edmund

Dato : 13-09-03 12:05

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=7d039e0de755758a&seekm=3f52896e%240%2497170%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk#link1

--
Mvh Edmund

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 13-09-03 17:35

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=7d039e0de755758a&seekm=3f52896e%240%2497170%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk#link1

Under "Egenskaber" findes der desværre ingen "Sikkerhed"-fane :( - nogen
idé?

\Mandal

Fra : Thomas Madsen

Dato : 13-09-03 17:58

Brian Fisker [8900] skrev:

> Under "Egenskaber" findes der desværre ingen "Sikkerhed"-fane :( -
> nogen idé?

Slå simpel fildeling fra. (Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Vis).

Madsen.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-09-03 08:07

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Slå simpel fildeling fra. (Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Vis).

Ahh, havde overset, at der var tale om Home versionen istedet for Prof,
hvilket derfor kræver opstart i Sikret Tilstand. Det virkede - takker for
hjælpen :D

\Mandal