MS Windows
briani 27239
Blå tekst på ikoner?
Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 12-09-03 19:10

Hej...

Efter en formatering har nogle af mine ikoner fået en blå tekst mens andre
har den normale farve... Hvordan kan det være? Hvad betyder det? Hvordan
retter jeg det?

WinXP Home

/Michael

Fra : Torben Koch

Dato : 12-09-03 19:56

Michael Trolle Sørensen wrote:
> Hej...
>
> Efter en formatering har nogle af mine ikoner fået en blå tekst mens
> andre har den normale farve... Hvordan kan det være? Hvad betyder
> det? Hvordan retter jeg det?

Det er fordi WinXP har komprimeret filerne.
Xp komprimere de filer du ikke bruger særlig tit.

--
Best Regards / Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 13-09-03 13:27

"Torben Koch" <me@somewhere.int> skrev i en meddelelse
> Michael Trolle Sørensen wrote:
> Det er fordi WinXP har komprimeret filerne.
> Xp komprimere de filer du ikke bruger særlig tit.

Okay, hvad vil det så sige? Betyder det noget hvad angår diskplads mm.?

/Michael

Fra : Jane

Dato : 14-09-03 22:04

Michael Trolle Sørensen skrev i <news:3f630d3c$0$97253
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Okay, hvad vil det så sige? Betyder det noget hvad angår diskplads mm.?

Hvis du vil have dem til at holde op med at være komprimerede
(omvendt metode hvis du manuelt vil vælge en mappe skal
komprimeres) så skal du:

højreklikke på ikonet
vælge "egenskaber"
fanen "generelt"
knappen "avanceret"
fjerne kryds i "komprimer indhold for at spare diskplads"

For at lære hvad krydset betyder, kan du i det pågældende
skærmbillede klikke på spørgsmålstegnet i øvre højre hjørne,
nu ligner din cursor et spørgsmålstegn, herefter klikker du
på det som du vil spørge om, og så dukker der ern lille for-
klaring op i en gul boks (i dette tilfælde om hvad kompri-
mering er).

Jane

Fra : Jane

Dato : 15-09-03 00:50

Jane skrev i <news:Xns93F6EA9F8FB17kkgnsdlkng@62.243.74.162>:

> (omvendt metode hvis du manuelt vil vælge en mappe skal

der skulle naturlibgvis stå fil - beklager!

Jane

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 15-09-03 07:03

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> der skulle naturlibgvis stå fil - beklager!

Tak for hjælpen!
/Michael

Fra : Leo.E

Dato : 13-09-03 07:10

"Michael Trolle Sørensen" <michaeltrolle@esenet.dk> wrote in message news:<3f620bf9$0$97165$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> har den normale farve... Hvordan kan det være? Hvad betyder det? Hvordan

Hvilke ikoner?
Leo