MS Windows
briani 27239
Windows Xp skrivebord meget......langsom v~
Fra : lise nielsen

Dato : 12-09-03 15:35

Hej, hej
Er der mon nogle der har prøvet mit problem?
Jeg har på skrivebordet lagt flere mapper ud, hvori jeg gemmer mine
genveje til forskellige ting. Lige pludselig en dag, vist nok efter en
windows opdatering, var min pc næsten 3 min. om at komme på
internettet (normalt ta´r det 2-3 sekunder), og det samme gjaldt for
alle mine mapper eller ikoner, som ikke var en genvej; for dem havde
jeg ikke problemer med. Jeg har en Medion pentium 4 og 768 MB ram, så
mit problem må være windows XP home. Da jeg ikke kunne finde fejlen,
efter at jeg havde brugt systemgendannelse samt en ny installering af
windows XP, gik jeg i kontrolpanelet under brugerkonti, og oprettede
en ny konto som administrator; denne har jeg ikke problemer med, men
det ærgrer mig at jeg ikke kan finde problemet, til en evt. næste
gang. I samme forbindelse er alle mine e-mails blevet tilbage i den
gamle brugerkonto, og dem ville jeg gerne have med over.
Jeg er spændt på, om nogen kender til problemet.
Mvh. Lise

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-09-03 15:43

"lise nielsen" <l.f.nielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gamle brugerkonto, og dem ville jeg gerne have med over.
> Jeg er spændt på, om nogen kender til problemet.

Har selv lige fået nøjagtig samme problem idag!
Der kan gå op til 2-3 min før jeg kan aktivere et ikon på skrivebordet.

Venligst

Fra : Rookie All Stars

Dato : 13-09-03 20:58

Har oplevet det samme problem. Det var SVCHOST.exe og LSASS.exe, der brugte
hele
min CPU-kraft, så jeg ikke kunne noget som helst .. nettet kunne ikke hjælpe
mig, så
jeg lavede en total GENinstallering af min WinXP PRO.

Sådan er livet så sjovt .. eller er det!?