MS Windows
briani 27239
Timeregistrerings-software
Fra : UNS

Dato : 12-09-03 08:31

Hejsa,

Jeg er i den situation, at jeg som freelancer skal aflevere timesedler
for alt, hvad jeg foretager mig i kundens tjeneste.
Det foregør pt. via et sindrigt system af e-mails og Word-filer.

Er der nogen her, som har kendskab til noget fornuftig software, som kan
anvendes til formålet?

Ønsker følgende features, eller nogle af dem i det mindste:
Registrering af start/slut på opgaver
Timeforbrug
Fakturerbar tid
Register over kunder, projekter, del-opgaver.

Evt. (læs: gerne!) generering af faktura.

På forhånd tak

/ S :)

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-03 08:42

UNS skrev:
> [...]
> Fakturerbar tid
> Register over kunder, projekter, del-opgaver.
>
> Evt. (læs: gerne!) generering af faktura.

Nu er det ikke fordi jeg skal/vil reklamere
for auktionen, men jeg fandt dette software
som du evt. kunne være interesseret i:

http://www.danauktion.dk/item.php?id=15bb9498c3c40f0ef3e48543ceab61fa

Knækker linket, så kan du bruge dette:
http://makeashorterlink.com/?D69E110E5

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Claus

Dato : 19-09-03 19:59

"UNS" <sletikkenogen@email.un> wrote in message news:h4oroq168rfu.vl0er2wwrpbp.dlg@40tude.net...
> [...]
> Fakturerbar tid
> Register over kunder, projekter, del-opgaver.
>
> Evt. (læs: gerne!) generering af faktura.

Tjek evt. www.time-sag.dk som bla. tilbyder en hosted løsning som opfylder de krav du stiller.

Mvh
Claus

Fra : Krabsen