MS Windows
briani 27239
Reklame-stopper
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-09-03 22:31

Hej gutter

Findes der en god reklame-stopper, man kan installere i Explorer...? Og hvor
finder jeg den..?

Jeg er ved at være godt træt af Fair, Alka og alle mulige andre firmaer, der
bliver kastet i hovedet på mig konstant, når man lige skal slå et eller
andet op..

--
Jan W Nielsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-09-03 22:39

Jan W Nielsen (intetsvar@farvelogtobak.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> Jeg er ved at være godt træt af Fair, Alka og alle mulige andre
> firmaer, der bliver kastet i hovedet på mig konstant, når man lige

http://toolbar.google.com ....

Udover du altid har google ved hånden, er der i den nye version en udemærket
popupkiller.

- Martin

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 11-09-03 22:45

Den Thu, 11 Sep 2003 23:30:46 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev:

>Hej gutter
>
>Findes der en god reklame-stopper, man kan installere i Explorer...? Og hvor
>finder jeg den..?

http://toolbar.google.com/

Gratis. Den engelske version har en pop-up stopper.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
--
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-09-03 22:50

Michael Pilgaard wrote:

> http://toolbar.google.com/

Tak til jer begge...!

--
Jan W Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-03 22:52

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Findes der en god reklame-stopper, man kan installere i Explorer...? Og hvor
>finder jeg den..?

Udover, hvad Martin foreslår, så kig i
news:dk.edb.internet.software.browser, det er et meget hyppigt
stillet spørgsmål der (og den rigtige gruppe til spørgsmålet).

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-09-03 23:10

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Udover, hvad Martin foreslår, så kig i
> news:dk.edb.internet.software.browser, det er et meget hyppigt
> stillet spørgsmål der (og den rigtige gruppe til spørgsmålet).

Det vil jeg gøre. Tak for henvisning.

--
Jan W Nielsen

Fra : Jan V.

Dato : 12-09-03 07:02

> [...]
der
> bliver kastet i hovedet på mig konstant, når man lige skal slå et eller

http://www.proxomitron.info/

Og så er det gratis

Jan

Fra : pwa

Dato : 12-09-03 10:12

> [...]
der
> bliver kastet i hovedet på mig konstant, når man lige skal slå et eller

------------------
Windows har sin egen "reklamestopper".....c:\windows\system32\drivers\etc
her ligger filen HOSTS (uden filtype)....i den kan indsættes bestemte
IP.adresser.
fidusen ligger i at Microsoft TCP/IP kigger i HOSTS før DNS serverne og man
omdirigerer
kendte reklameservere til 127.0.0.1 som altid er den lokale maskine. Når en
hjemmeside forsøget at hente en reklame fra en reklameserver kommer der
intet svar.
Åben HOSTS og indtast en linie på en kendt reklameserver..( der er et par
eksempler indlagt i forvejen)
vh pwa

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-03 19:21

> [...]

>bliver kastet i hovedet på mig konstant, når man lige skal slå et eller
Hvordan kommer de frem, jeg har aldrig set noget i den retning, det må da
være træls, jeg har NIS installeret, kan det være den der stopper dem?