MS Windows
briani 27239
Vin XP opdatering: kan ikke finde PRO.MSI
Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-09-03 09:56

I forbindelse med hentning, installering af den nyeste
sikkerhedsopdatering og efterfølgende genstart af Windows XP
Professional, kommer den og forlanger adgang til CD'en. Den foreslår
selv en sti, men kan åbenbart ikke finde hvad den leder efter.

Jeg har derefter manuelt angivet mit CD-rom dreb (har faktisk to og
har haft CD'en placeret i begge efter tur), men den kan stadig ikke
finde PRO.MSI. En søgning på såvel installationsdisken som harddisken
er forgæves - PRO.MSI findes ikke.

Jeg klikker så ANNULLER og genstarter maskinen, men der kommer bare
igen og siger det samme.

Hvad sker der og hvordan kommer jeg videre?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : JL

Dato : 11-09-03 13:16

> [...]
> har haft CD'en placeret i begge efter tur), men den kan stadig ikke
> finde PRO.MSI. En søgning på såvel installationsdisken som harddisken

Nu er jeg ikke 100% sikker, men pro.msi mener jeg er en MS Office Pro
install fil!
Har du office installeret? I så fald prøv med din office cd, det er da et
forsøg værd...
- JL

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-09-03 16:59

Thu, 11 Sep 2003 14:15:49 +0200, skrev JL:

>Nu er jeg ikke 100% sikker, men pro.msi mener jeg er en MS Office Pro
>install fil!
>Har du office installeret? I så fald prøv med din office cd, det er da et
>forsøg værd...

Boink!!!! Der var lige en detalje keg havde overset. Det *var* det!!!
Tak for hjælpen