MS Windows
briani 27239
Fejl efter installation af brændersoftware
Fra : --* edmundo *--

Dato : 11-09-03 06:37

Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren.Driveren er mugligvis
beskadiget eller mangler (kode39)

Er der nogen der har en ide om, hvordan jeg får min cd og brænder til at
virke igen ??

Er det nok at fjerne driveren og installere igen ??

Alle råd modtages med kyshånd.

mvh.

edm....

Fra : Peter42

Dato : 11-09-03 10:38

On Thu, 11 Sep 2003 07:37:22 +0200, "--* edmundo *--"
<edmundo"fjern"@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>virke igen ??
>
>Er det nok at fjerne driveren og installere igen ??

Hej i gruppen.

Det badste ville være, at fjerne cd-rom drev og bagefter fjerne
driveren, for så at slukke for mankinen og lade den finde brænderen
igen. Derefter kan du så installere brænderprogrammet igen. Windows
skulle gerne være i stand til at finde din brænder og installere den
rigtige driver. Det skader ikke at prøve.

Mvh
Peter42

Fra : Sander

Dato : 11-09-03 20:22

Kunne hjælpe hvis du skrev hvilket brænder prog.
hvis det er et der ikke er xp kompatibelt kan du installere
ligeså mange gange du vil uden at få det til at virke.

Sander.

Fra : --* edmundo *--

Dato : 13-09-03 22:50

"Sander" <noller2@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne hjælpe hvis du skrev hvilket brænder prog.
> hvis det er et der ikke er xp kompatibelt kan du installere
> ligeså mange gange du vil uden at få det til at virke.

Det virker igen. Efter en geninstallation af programmet.