MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
At lave en bootcd i xp?
Fra : PleX

Dato : 10-09-03 19:28

Hejsa

Jeg skal have flash'et mit motherboard, og mangler en bootcd. Jeg har intet
floppydrev og har kun Windows XP til rådighed...

Hvordan gør jeg??

Mvh
Hans

Fra : Gurli & Per Lundberg

Dato : 10-09-03 19:57

PleX <hom@adslhome.dk> skrev:
> [...]
>motherboard, og mangler en bootcd.
>Jeg har intet
>floppydrev og har kun Windows XP til rådighed...

Her er hjælp at hente:
http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm
Mvh.Per

Fra : BOH

Dato : 10-09-03 20:36

Gurli & Per Lundberg (slet 8L9MF) wrote:

> Her er hjælp at hente:
> http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm
> Mvh.Per

Det er nok lidt overkill, prøv: www.bootdisk.com
eller check om motherboardfabrikanten ikke leverer en fil som kan bruges
uden bootcd/disk.

Intel laver f.eks. en Express Bios update, som man eksekverer i Windows.
Herefter booter og flasher PC'en, i een arbejdsgang.

--
Mvh Morten