MS Windows
briani 27239
Win2000 - efter stand by?
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 10-09-03 18:21

Hej

Næsten hver eneste gang jeg har lavet "stand by" er der brok i w2000. Typisk
er der fejl i msinf.exe eller der skabes simpelthen et "markisemønster" på
skærmen og PC-en låser, så der bare er kontakten tilbage. Er det et generelt
problem - eller er det noget der kan løses?

mvh

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 20:29

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
generelt
> problem - eller er det noget der kan løses?

Lavet "stand by" på hvad? Det er ikke en funktion på selve W2k. Der er der
kun muligheden for som en anden bruger at logge af, hvorfra du så kan
genstarte uden at skulle starte helt forfra.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 11-09-03 00:04

"Karsten Jensen" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev i en
meddelelse news:3f5f7baa$0$13217$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> [...]
> Der er der kun muligheden for som en anden bruger at logge af,
> hvorfra du så kan genstarte uden at skulle starte helt forfra.

"Start" - "Luk computeren" der kan du da vælge fælgende:
- Log XXX af XXX=brugernavn
- Luk computeren
- Genstart
- Standby