MS Windows
briani 27239
Win98 internet password
Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-09-03 22:43

Hej Gruppe.
Har her i aften bøvlet med en win98 som jeg ikke
kan få til at gemme adgangskoden til opkald til internettet
og i Outlook Express. Kan huske så meget, at det er en
protokol der skal installeres under netværk, men hvilken?
Er der nogen der har et svar?

mvh
Henning

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 07-09-03 23:15

On Sun, 7 Sep 2003 23:42:51 +0200, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@virker.ikke> wrote:

> [...]
>og i Outlook Express. Kan huske så meget, at det er en
>protokol der skal installeres under netværk, men hvilken?
[...]

Klientprogram til Microsoft netværk ....

Det kan også være en beskadiget .pwl-fil. Slet evt. alle .pwl og
genstart ...

Er problemet at koden ikke gemmes, eller at der ikke er mulighed for
at gemme den (udgrået afkrydsningsboks)?

Det kan måske hjælpe at kigge her også:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q137/3/61.asp

Henrik

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-09-03 00:43

Henrik Koksby Hansen wrote:
> [...]
> genstart ...
>
> Er problemet at koden ikke gemmes, eller at der ikke er mulighed for
> at gemme den (udgrået afkrydsningsboks)?

Mange tak. Det ser ud til, at det er nøjagtigt det jeg står og mangler.
Tak for linket til Microsoft. Jeg er oftest fantasiløs når jeg skal søge
i deres database.

mvh
Henning