MS Windows
briani 27239
mangler en fil til winxp pro
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 07-09-03 15:13

hej allesammen
jeg vil høre om der er en venlig sjæl som kunne tænke sig at ville hjælpe
mig med at få fremskaffet denne fil som jeg mangler den hedder sysoc.ini og
den ligger i C:\WINDOWS\inf\sysoc.inf og i kan ikke lige frem se det
bibliotek da det er skjult men hvis i kan finde filen så må i godt kopiere
indholdet i den eller sende filen som ved hæftet i en email
mail er jeppe.s@spammail.dk (fjern spammail og erstat det med stofanet
hilsen jeppe

Fra : Leony

Dato : 07-09-03 21:02

"Jeppe Søndergaard" <jeppe@spammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> frem se det bibliotek da det er skjult men hvis i kan finde filen så
> må i godt kopiere indholdet i den eller sende filen som ved hæftet i

Den ligger her:
http://forums.pimprig.com/showthread.php?s=&threadid=6410
som vedhæftning i første post.

--