MS Windows
briani 27239
Kan ikke ændre arbejdsgrupper navnet??
Fra : Michael

Dato : 07-09-03 15:04

Jeg kan ikke ændre arbejdsgruppen til noget andet, hver gang den har
genstartet står den stadig på WORKGROUP.
Hvor kan fejlen ligge henne?

Fra : jens

Dato : 07-09-03 17:11

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke ændre arbejdsgruppen til noget andet, hver gang den har
> genstartet står den stadig på WORKGROUP.
> Hvor kan fejlen ligge henne?

I køkkenet ?

Hvilket OS, tilsluttet hvad, af hvem og hvorfor ?
(find selv på flere spørgsmål.....)

Mvh Jens

Fra : Michael

Dato : 07-09-03 18:24

> I køkkenet ? Nej!
>
> Hvilket OS, tilsluttet hvad, af hvem og hvorfor ?
Det med windows XP pro på tilsluttet et lokal netværk, men ville godt ændre
arbejdsgruppe!

Fra : jens

Dato : 07-09-03 19:45

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Det med windows XP pro på tilsluttet et lokal netværk, men ville godt
ændre
> arbejdsgruppe!

Kun administratorer kan ændre arbejdsgruppe.

Mvh Jens

Fra : Michael

Dato : 08-09-03 06:54

Jeg er skam også aministrator, på min egen computer, og det netværk er bare
mit eget mellem 2 computere...

Fra : jens

Dato : 08-09-03 07:46

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er skam også aministrator, på min egen computer, og det netværk er
bare
> mit eget mellem 2 computere...

Men et eller andet sted har du jo mistet grebet om den.
I denne computers egenskaber - navn - skift - flere , hvad står der i linien
øverst, og er der "v" i skift primært........... ??

Mvh jens

Fra : Michael

Dato : 08-09-03 16:49

> [...]
linien
> øverst, og er der "v" i skift primært........... ??
Ja der gør der faktisk, der må der måske ikke?
Michael

Fra : jens

Dato : 08-09-03 17:01

> linien
> Ja der gør der faktisk, der må der måske ikke?

Jo.
Denne computer - Hklik på C drevet og vælg egenskaber, sikkerhed-avanceret,
overtag ejerskabet af den, og genstart maskinen.
Hvis det ikke hjælper ved jeg ikke hvad der gør, lige uniddelbart.........

Mvh Jens