MS Windows
briani 27239
Outlook blevet MEGET langsom
Fra : Arne

Dato : 07-09-03 12:22

Hej,

På en winXP, med OffXP er min Outlook blevet ekstrem langsom.
Der er sidtse nye opdats. på og antivirus er moderat sat op iforhold til
mail-program (iøvrigt ikke ændret for nyligt)
Der er masser af plads på crev og har ryddet op i div. mapper i Outlook.

Hvad kan det skyldes
Der er ingen forskel om der er vedhæftede filer på mails`ne...den er meget
langsom i sit skift ml. mails uanset hvad.
--
mvh.
Arne Rasmussen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-09-03 14:48

"Arne" <via@hjemmeside.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er ingen forskel om der er vedhæftede filer på mails`ne...den er meget
> langsom i sit skift ml. mails uanset hvad.
++++++++++
hej.
Bruger du programmet messenger?

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Arne

Dato : 07-09-03 15:28

> hej.
> Bruger du programmet messenger?
>
> Mvh. Jørgen Nielsen

Ja, og nu du siger det, så er den lige opgrad. til 6.0!

Er det en dårlig kombination..??...også rent sikkerhedsmæssigt..??

mvh.

- Arne.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-09-03 16:35

> Ja, og nu du siger det, så er den lige opgrad. til 6.0!
>
> Er det en dårlig kombination..??...også rent sikkerhedsmæssigt..??
>
> mvh.
>
> - Arne.
++++++++++++
Hej Arne
Jeg ved ikke om det er en dårlig kombination, ved bare at outlook bliver
langsom sammen med messenger,
prøv bl.a. at se her
http://groups.google.com/groups?as_q=messenger%20langsom&ie=ISO-8859-1&lr=la
ng_da&hl=da

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Arne

Dato : 07-09-03 17:00

> Jeg ved ikke om det er en dårlig kombination, ved bare at outlook bliver
> [...]

Kørte en manuel afinstall. og der fjernede (eller rester af) vers. 4.7 som
åbentbart lå inde bag vers. 6.0

Umiddelbart ser det ud som om at det løste probs. Outlook er ihvertfald
"normal" igen og vers. 6.0 kører fint videre.

Tak for gode/hurtige input.

mvh.

- Arne.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-09-03 17:23

> [...]
>
> Umiddelbart ser det ud som om at det løste probs. Outlook er ihvertfald
> "normal" igen og vers. 6.0 kører fint videre.

+++++++++++++
Hej Arne.

Hvor fandt du rester af version 4.7? brugte du tilføj eller fjern
programmer? Det kunne være at min outlook kunne blive "normal" igen.

Mvgh. Jørgen Nielsen.

Fra : A@L

Dato : 07-09-03 19:42

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvor fandt du rester af version 4.7? brugte du tilføj eller fjern
> programmer? Det kunne være at min outlook kunne blive "normal" igen.
>
> Mvgh. Jørgen Nielsen.

Hvis man bruger voice eller video over messenger, vil det ikke være en godt
ide at afinstallere 4.7, for så virker det ikke :)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 07-09-03 15:21

Arne wrote:
> På en winXP, med OffXP er min Outlook blevet ekstrem langsom.
> Der er sidtse nye opdats. på og antivirus er moderat sat op iforhold
> til mail-program (iøvrigt ikke ændret for nyligt)

Bruger du Norton AV?

--
Martin K

Fra : Arne

Dato : 07-09-03 15:28

> Bruger du Norton AV?

Nej, McAffee

- Arne

Fra : A@L

Dato : 07-09-03 19:44

"Arne" <via@hjemmeside.dk> wrote in message news:bjff8r$65s$1@sunsite.dk...

> Nej, McAffee
>
> - Arne

Dette kan evt. også være skyld idet, da McAffee ikke liger er kendt for
hastigheden på deres produkter.