MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
CTRL ALT Del
Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-09-03 11:53

Hej

Jeg har lige opdaget (ja bare kald mig kvik :-/ ) at når jeg trykker på CTRL
ALT Del så kommer Job listen frem, med ved andre kommer der denne boks frem
hvor man kan vælge om man vil i standby (tror jeg nok) lukke pc'en, ind i
jobliste osv, hvordan gør jeg så jeg får den frem istedet for bare jobliste
?

Kører Win XP Pro DK

Mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Lundsteen

Dato : 06-09-03 12:45

"Christopher Tracy" skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan vælge om man vil i standby (tror jeg nok) lukke pc'en, ind i
> jobliste osv, hvordan gør jeg så jeg får den frem istedet for bare

HEJ.

Gå ud på skrivebordet og tryk alt+F4, så kommer den menu frem som du spørger
til. Og her således kun med to knapper i stedet for tre (control+alt+del
var det man brugte i tidligere vindows versioner)

OBS. Er du i et åbent program vil denne handling lukke det pågældende
program, så vær forsigtig!

Det skal self også tilføjes at du sagtens kan lukke, sætte på standby osv i
fanan: Luk computeren i Joblisten.

MVH. Andreas

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-09-03 13:02

Hej

> [...]
>
> Det skal self også tilføjes at du sagtens kan lukke, sætte på standby
> osv i fanan: Luk computeren i Joblisten.

Ja det er jeg klar over man kan, men jeg er ude efter den boks som der
kendes far win2K.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-09-03 13:28

In dk.edb.system.ms-windows, "Christopher Tracy"
<goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote:

> [...]
>jobliste osv, hvordan gør jeg så jeg får den frem istedet for bare jobliste?

Jeg håber at du kan klare dig med den engelske: Kontrolpanelet -> User
Accounts -> Change the way users log on or off -> Fjern hakket i "Use
Welcome screen".

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-09-03 14:59

Hej

> Jeg håber at du kan klare dig med den engelske: Kontrolpanelet -> User
> Accounts -> Change the way users log on or off -> Fjern hakket i "Use
> Welcome screen".

Ligenøjagtig, takker og bukker

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Dan Molberg

Dato : 06-09-03 21:16

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote in message
> Hej

> Ligenøjagtig, takker og bukker
>
> --
> /C.T.
>
> ==// May U live 2 C the dawn \\==

Du kan også få den frem ved at trykke CTRL+ALT+DEL to gange når du står på
logon siden (og ingen brugere er logget ind)

Så kan du evt når du er hjemme hos en kammerat der ikke har så styr på det
og installeret med tim admin password logge ind som admin:) Sjov lille ting
som folk der ikke tænker på sikkerhed glemmer:)

--
Hvem læser dette?
Tilykke du er den første:)

Fra : Kell Petersen

Dato : 08-09-03 10:29

Det kommer jo også an på , om man har noget at afslutte først
Har du kun skrivebordet fremme, så kan man komme til standby osv...
men har man nogle programmer kørende , kam ,man med funktionen afslutte dem
først med joblisten..