MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med tilgængelig internet forbind~
Fra : Bo Dudek

Dato : 06-09-03 10:18

Hejsa

Min ene computer er begyndt at opføre sig underligt. Jeg kører med
Windows XP Pro, og har en e-smith filserver / imap mailserver. Det har
kørt upåklageligt, men pludselig her til morgen er min outlook express
begyndt at opføre sig weird.

Når man åbner outlook får jeg meddelelsen:

'Der er ingen tilgængelig internet forbindelse i øjeblikket.. bla bla
bla.. 'Arbejd offline' / 'Prøv igen'. Klikker jeg på 'Prøv igen', så
er der ingen problemer med at hente mails mm. Samme problem opstår
NOGENGANGE i ie.

Anyone?

Mvh
Bo Dudek

Fra : Martin Westh

Dato : 08-09-03 23:46

Hvilken net forbindelse bruger du såkaldt "bredbånd" eller k56. modem ?