MS Windows
briani 27239
hjælp til oprydning på harddisk
Fra : knoglen

Dato : 06-09-03 09:34

hej
jeg har været ved at rydde op på min harddisk og har fundet nogle filer med
følgende navn $ntUninstallQ326830$ her så spørgsmålet kan jeg delete disse
filer

på forhånd tak

knoglen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-09-03 13:55

Du kan slette dem hvis du er sikker på at du ikke ønsker at
afinstallere den pågældende hotfix.

Fra : Jensen

Dato : 08-09-03 21:27

>Du kan slette dem hvis du er sikker på at du ikke ønsker at
>afinstallere den pågældende hotfix.
>
>Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

Apropos hotfix. HGvad er det for en/et? Kører XP og har flere af dem
og har spekuleret over, hbvor jeg har dem fra og hvad de tjener til.
Venligst Jørgen Jensen

Fra : MD

Dato : 08-09-03 23:10

> Apropos hotfix. HGvad er det for en/et? Kører XP og har flere af dem
> og har spekuleret over, hbvor jeg har dem fra og hvad de tjener til.
> Venligst Jørgen Jensen

Hotfix er de sikkerhedsopdateringer som du henter til XP.

Hvis du går ind i Tilføj/Fjern Programmer i Kontrolpanel - så kan du se en
masse af dem i bunden af listen. De har alle et nummer, og søger du på
nummeret på Google (er din ven) så får du en forklaring på hvad de
forskellige gør.

MVH MD

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-03 01:14

Jensen <ppanter(nospam)@City.dk> skrev :

>Apropos hotfix. HGvad er det for en/et? Kører XP og har flere af dem
>og har spekuleret over, hbvor jeg har dem fra og hvad de tjener til.

Det er de opdateringer, som Windows Update laver.

Skulle da gerne forbedre din Windows med nye ting eller lukke
sikkerhedshuller f.eks.
--
Knud