MS Windows
briani 27239
Installering af XP... HD er korrekt instal~
Fra : Kasper Ø.

Dato : 06-09-03 08:28

Jeg står og skal installere ny OS på min kære pc. Jeg har købt en XP Pro
studie upgrade, men når jeg prøver at opgradere fra 98se får jeg at vide at
mine HD ikke er korrekt installeret! Det samme gør sig gældende når jeg
prøver at installere XP på en hel tom disk (formateret). Jeg har tidligere
kørt XP, kan dog ikke huske hvordan jeg installerede det.

Jeg har 2 diske, en FAT32 og en NTFS. Jeg har prøvet at bytte om på
master/slave - dog uden held.

Hvordan får jeg installere min diske så XP kan finde ud af det??

Kasper Ø.

Fra : Sander

Dato : 07-09-03 07:09

Evt, gå ind i fdisk og se om c er sat
til aktiv.
Ellers ville jeg prøve at pille den ene fra,
den kan altid sættes til igen bagefter.

Sander.