MS Windows
briani 27239
Installationsprobs win xp pro
Fra : MD

Dato : 05-09-03 14:46

Hej NG.

Jeg har et problem...

Jeg skal have installeret Win XP Pro DK på min svigermors computer. AMD 800
Mhz, 256 MB RAM, 40 GB HD. MoBo er et ca. 2 år gammelt DFI - ved ikke
præcist hvilket.

Jeg kan sagtens installerer Win Me på maskinen.

Hvis jeg booter op på de 6 startdisketter til XP, stopper maskinen når den
er i gang med den sidste, og så sker der ikke mere!

Hvis jeg booter op på en startdiskette, og starter installationen fra
cd-rom - så kopierer den alle filerne over, på nær 12: cyclad-z.inf,
cyclom-y.inf, cyzport.inf, et par wav-filer, et par wmz-filer og et par
png-filer.

Når alle filer er kopieret til HDD, så genstarter computeren, og skal til at
installerer, men der sker ingenting - efter opstart hvor jeg kan vælge at
installerer 3-parts driver og RAID kommer der en sort skærm hvor curseren
står og blinker oppe i hjørnet - og det er det!!!!!

Jeg har prøvet at søge på de manglende filer på Google, men kan desværre kun
finde nogle kinesiske og hollandske sider - ikke lige min stærke side.

MVH MD

Fra : Sander

Dato : 05-09-03 16:25

Og det er en original xp cd du har,