MS Windows
briani 27239
Login-problemer i Windows 98.
Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-09-03 22:40

Hej,

Jeg har den her Windows 98 der opfører sig underligt ...

På trods af at jeg synes jeg har konfigureret den så den bør
spørge om brugernavn/password ved boot, så går den bare ind i Windows,
derefter bliver man nød til at logge af,
hvorefter login-prompten kommer så man kan logge på med det rigtige
brugernavn/password (det skal bruges i forbindelse med en filserver) ..

Nogen der har en hurtig løsning ?

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : BOH

Dato : 05-09-03 00:32

Hans Joergensen wrote:
> [...]
> hvorefter login-prompten kommer så man kan logge på med det rigtige
> brugernavn/password (det skal bruges i forbindelse med en filserver)

I netværksindstillinger skifter du fra Windows logon til Client for
Microsoft...
Med windows logon, og blankt password, vil windows springe login over.

--
Mvh Morten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-09-03 07:26

BOH wrote:
> I netværksindstillinger skifter du fra Windows logon til Client for
> Microsoft...
> Med windows logon, og blankt password, vil windows springe login over.

Det er gjort .. men det hjalp ikke en dyt..

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985