MS Windows
briani 27239
NTFS -> FAT
Fra : SB

Dato : 04-09-03 17:48

Har en haddisk jeg skal have formatere om til Fat32, så den kan køre win98
Hvordan gør jeg det, ved at bruge en bootdisk siger den bare at det kan man
ikke.

Mener der er noget med man i fdisk kan lave det om, men fatter nada af det
der kommer frem når man vælger den kommando på startdisken

Nogen der kan hjælpe?

/søren

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 17:49

SB skrev:
> [...]
>
> Mener der er noget med man i fdisk kan lave det om, men fatter nada
> af det der kommer frem når man vælger den kommando på startdisken

Er der dos kommandoer man er i tvivl om
kan man altid skrive f.eks. fdisk /?

men du er nu nok bedre hjulpet her:
http://www.wintip.dk/guides/fdisk/index.htm

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 04-09-03 17:57

SB wrote:
> Nogen der kan hjælpe?

Boot op på WinXP/Win2000 disken og formater den derfra...

--
Martin K

Fra : SB

Dato : 04-09-03 20:20

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Boot op på WinXP/Win2000 disken og formater den derfra...
>
> --
> Martin K
> www.lemansarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

kan jeg ikke, har kun 2 valg NTFS normal eller hurtig

/S

Fra : BOH

Dato : 05-09-03 00:41

SB wrote:
> [...]
> meddelelse news:3f576ecd$0$48912$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> kan jeg ikke, har kun 2 valg NTFS normal eller hurtig

Du skal vælge at du vil slette partitionen først...

--
Mvh Morten

Fra : Bach|DK|

Dato : 05-09-03 08:27

> Du skal vælge at du vil slette partitionen først...

Det er rigtigt, men skal bare slette "ikke dos" partitionen. Det kan
fdisk godt finde ud af så vide jeg husker.
--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/