MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP stopper
Fra : SB

Dato : 04-09-03 15:47

Hej

når XP næsten er færdig installeret, stopper den ved en sort skærm, og der
sker ikke mere, når man så efter 15 min. ikke gider kigge på det mere og
genstarter, stopper den igen ved velkommen, og musen fryser. har den nu
gjort 3 gange.
Hvad pokker er der galt, maskinen er en 1700 med 256 mb ram, burde da være
nok.
Og ja det er en orgianl XP home edition (købt sammen med en mus for 995 kr.)

/Søren

Fra : Leo.E

Dato : 04-09-03 18:35

"SB" <sfb(NO-SPAM)@privat.dk> wrote in message news:<3f57507d$0$97170$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> nok.
> Og ja det er en orgianl XP home edition (købt sammen med en mus for 995 kr.)

Tryk på F8 i opstarten og find- Last good gonfiguration.
Ellers prøv en repair: http://www.hcma.dk/formattering.htm#Repair
Leo