MS Windows
briani 27239
XP: Log af genvej
Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-09-03 10:07

Hejsa

Findes der en fiks tastatur-genvej til at logge af Windows XP Pro?
Vi har 3 profiler på vores maskine og det er lidt trælst at skulle ned på
start knappen, trykke på log af, og så endnu engang på log af.. Findes der,
eller kan man oprette en tastatur-genvej der kan gøre livet lidt lettere for
os alle?

Mvh.
Benjamin

P.S.
Kender godt den med Windows-tasten + L, men den skifter kun bruger, den
logger ikke af..

Fra : Leony

Dato : 04-09-03 14:02

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> ned på start knappen, trykke på log af, og så endnu engang på log
> af.. Findes der, eller kan man oprette en tastatur-genvej der kan

Du kan gøre det med shutdown.exe:
http://www.budja.com/shutdown/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 04-09-03 14:42

> [...]
>os alle?
>
>P.S.
>Kender godt den med Windows-tasten + L, men den skifter kun bruger, den
[...]

Ctrl+Alt+Del, Alt+U, L

hehe... aj.. hvorfor ikke bare oprette en genvej til SHUTDOWN -L på
skrivebordet eller i "quick launch" dimsen?

Henrik

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-09-03 15:07

Hej igen

Mange tak for hjælpen, smed en genvej ned i hurtigstart.. Løsningen var jo
så simpel at jeg ikke så den, typisk tilfælde af mangelende simpel logik
*GG*

Mvh
Benjamin