MS Windows
briani 27239
Ændre IE standard ikonet
Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 04-09-03 09:07

Hej NG

Er det ikke muligt at ændre standard ikonet (lille blåt E på hvid baggrund)
som IE benytter i tilfælde af at en hjemmeside ikke har et favicon?

Jeg kører Windows XP Pro - SP1.

Mvh
Anders

Fra : Leo.E

Dato : 04-09-03 18:50

"Anders Faber Nielsen" <[f-a-b]@io.dk> wrote in message news:<bj6rqa$2cgp$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Er det ikke muligt at ændre standard ikonet (lille blåt E på hvid baggrund)
> som IE benytter i tilfælde af at en hjemmeside ikke har et favicon?

Prøv at brug favicon herfra: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,13999,00.asp
Mine ikoner bliver der, selvom jeg sletter inet temp filer.
Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-09-03 19:47

le01@post9.tele.dk (Leo.E) skrev :

>Prøv at brug favicon herfra: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,13999,00.asp
>Mine ikoner bliver der, selvom jeg sletter inet temp filer.

Men nu er det jo ikke det spørgsmålet går på, kan iøvrigt ikke
hentes fra pcmag.com mere, medmindre man har et password.

Kan hentes på
http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840-
--
Knud

Fra : Leo.E

Dato : 05-09-03 13:42

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message news:<b12flvclh0eqfobmdft26cf7lvo2sfbcks@dtext.news.tele.dk>...

> Men nu er det jo ikke det spørgsmålet går på, kan iøvrigt ikke
> hentes fra pcmag.com mere, medmindre man har et password.
>
> Kan hentes på
> http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840-

Knud>tror du ikke han mener det i adresselinjen?
Leo

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 05-09-03 16:32

Leo.E wrote:

> Knud>tror du ikke han mener det i adresselinjen?

Ja, jeg mener ikonet i adresselinjen.

'Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-03 17:48

le01@post9.tele.dk (Leo.E) skrev :

>Knud>tror du ikke han mener det i adresselinjen?

Jo, og det ønskes skiftet til noget andet end standard e'et,
sevom siden ikke har et favoritikon.
--
Knud