MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Taskmanager
Fra : Klaus

Dato : 03-09-03 20:34

Hvordan er det nu at man får taskmanager til at ligge sig fast nede i
Sys-tray under opstart, så man kan følge i cpu-forbrug?
Mvh Klaus

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-09-03 20:43

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu at man får taskmanager til at ligge sig fast
> nede i Sys-tray under opstart, så man kan følge i cpu-forbrug?

mstask.exe ligger i c:\winnt\system32 det er vel bare at lave en genvej
og smide den i din "start"-mappe. Du kan indstille genvejen så den
starter minimeret (egenskaber)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-09-03 20:59

On Wed, 3 Sep 2003 21:43:29 +0200, Soeren Nielsen wrote:

> mstask.exe ligger i c:\winnt\system32 det er vel bare at lave en genvej
> og smide den i din "start"-mappe. Du kan indstille genvejen så den
> starter minimeret (egenskaber)

....og i Taskmanageren: Oprions -> Hide when minimized

--
Lars

Fra : IzNoGoUd

Dato : 04-09-03 10:59

On Wed, 3 Sep 2003 21:34:18 +0200, "Klaus" <klaus@danbonet.dk> wrote:

>Hvordan er det nu at man får taskmanager til at ligge sig fast nede i
>Sys-tray under opstart, så man kan følge i cpu-forbrug?
Hvis du vil have super geil, og bruger w2k xp så installer samurize,
jeg har en fed linie hele vejen fra start til taskbar som giver mig
oplysninger som: cpu temp, cpu usage, brugt ram, ledig diskplads på
c:, d: osv.

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*